Betano a jejich odpovědné sázení: Jak to funguje
Sázet i hrát hazardní hry je potřeba zodpovědně. Jaké mechanismy využívá sázková kancelář Betano a…
Fungující zákaznická podpora je nedílnou součástí každé kvalitní sázkové kanceláře. Jak to vypadá u Betana? Jaké způsoby kontaktu můžete využít?
V první řadě se můžete pokusit svůj problém vyřešit sami. Řadu informací o tom, jak hrát a sázet, jaká jsou pravidla bonusů anebo o tom, jak si nastavit sebeomezující opatření, najdete přímo na webu. Betano.cz je licencovaným českým poskytovatelem a oficiální stránky jsou tak plnohodnotně lokalizovány do češtiny.
K prostudování lze doporučit především sekce Pravidla sázení, dále Obchodní podmínky, potažmo Reklamační řád, ale i Zodpovědné hraní. Odkazy na všechny tyto uváděné materiály naleznete v zápatí oficiálního českého webu Betano. Nenašli jste, co jste hledali? Betano přináší propracovaný systém zákaznické podpory. Na svém webu nabízí hned několik komunikačních kanálů
Pokud nepotřebujete odpověď obratem, můžete coby kontaktní cestu volit i klasický e-mail. Ten je pro všechny služby dostupný pouze jeden, a to podpora@betano.cz. Různé adresy jsou vždy k dispozici pro jednotlivé národní mutace. Na e-mail je poměrně pohodlné se obrátit zejména tehdy, pokud řešíte problémy s ověřováním svého účtu. Umožní vám totiž velmi jednoduše ke zprávě přiložit soubory v příloze.
Můžete tak poslat i své osobní dokumenty. V e-mailech se také dobře udržuje historie komunikace, což ji zpřehledňuje. Touto cestou tak můžete odesílat obsáhlejší dotazy a řešit složitější problémy. Typicky se to týká hlavně situací, kdy máte nějakou námitku přímo proti provozu sázkové kanceláře či kasina.
Pokud svoji zprávu pošlete v nočních hodinách, můžete, pozor, čekat až do poledních hodin následujícího dne. Na odpověď si tak počkáte i půl dne. Komunikovat s podporou můžete česky.
Call centrum je dostupné v době od 09:00 do 17:00 hodin, a to na čísle +420 910 920 444. Pokud se nedovoláte, podpora reaguje ze zkušeností téměř obratem, kdy pracovníci volají zpět. Můžete se s nimi navíc domluvit i na zpětném zavolání. V tomto případě zvláště potěší podpora češtiny.
Česká republika je spolu s Bulharskem, Rumunskem a Portugalskem navíc jedinou zemí, která telefonickou podporu má. V Německu jsou zástupci sázkové kanceláře Betano dostupní alespoň na zpětné zavolání.
Live chat funguje vždy v době od 10:00 do 23:59 hodin, a to samozřejmě i v průběhu víkendů. Pro přístup do chatu je nutné uvést své jméno a e-mailovou adresu. Pozor, rozumí se tím e-mailová adresa a uživatelské jméno, které jste vyplnili při registraci.
Znamená to, že si jednak údaje musíte pamatovat i pro kontakt s podporou, ale i to, že neregistrovaní hráči tímto způsobem hledat odpovědi na své dotazy nemohou. Podpora vám bude na online chatu odpovídat v angličtině, ale také v češtině. Na chat se můžete obracet s dotazy týkajícími se bonusů, registrace nebo platebních metod.
Zákaznická podpora neodpovídá na otázky, které se netýkají sázek, bonusů, plateb nebo technických problémů. Chcete-li získat odpověď, buďte konkrétní a nezahlcujte podporu dotazy, které s primárním zaměřením sázkové kanceláře nesouvisí.
Betano Help Center je jakýmsi průvodcem světem sázení, samotná sázková kancelář ji přirovnává k „hazardní“ Wikipedii. Najdete jej přímo na oficiálním webu na adrese https://betanocz.zendesk.com/hc/cs. Přistoupit do této kategorie můžete také přes úvodní stranu webu, v zápatí najdete odkaz s názvem Help Center.
Jak uvádí Betano, může vám to pomoci předtím, než se pokusíte kontaktovat technickou podporu. Až 80 % problémů při více než 300 000 návštěvách bylo vyřešeno díky informacím v jednotlivých sekcích, dokládá samotný provozovatel. A to už za pouhé 2 minuty.
Pakliže se vám tak nechce čekat na odpověď z klasické podpory, můžete vyzkoušet právě Help Center. Sekce je samozřejmě stejně jako zbytek webu kompletně lokalizována do češtiny. Měli byste se v ní tak poměrně rychle zorientovat.
Pokud jste v konkrétní sekci nebyli s vyhledáváním úspěšní, samozřejmě můžete využít také klasické vyhledávání prostřednictvím klíčových slov (kolonka s lupou v horní části obrazovky).
Ano, firma má samozřejmě i své profily na sociálních sítích. V první řadě je to vlastní stránka na Facebooku, a to oficiálně také v češtině. I tento způsob lze využít, pokud potřebujete odpověď na dotaz. Betano standardně dobře reaguje na soukromé zprávy na Messengeru.
Dalším profilem je ten na Instagramu. Z něj se především dozvíte různé aktuality a novinky, nicméně můžete samozřejmě vyzkoušet i tuto cestu a spojit se tak se zástupci značky. Přestože to na webu dosud nijak uvedeno není, Betano má v češtině také čerstvý účet na Twitteru, a to od června 2023. Jak efektivně využít bonusy a nabídky Betano najdete zde: Betano – Bonusy.
Zhruba rok značka provozuje vlastní Youtube kanál, který je navzdory relativně krátké existenci také poměrně aktivní.
Kromě značky Betano se navíc můžete obrátit i na provozovatele samotného. Za touto sázkovou kanceláří stojí původem řecký operátor Kaizen Gaming. Ta má vlastní webové stránky https://kaizengaming.com/. Na stránce https://kaizengaming.com/contact-us/ najdete jednak kontaktní formulář, ale také e-mailovou adresu info@kaizengaming.com.
Kaizen Gaming CZ Limited Level G,
(Office 1/0402),
Quantum House 75,
Abate Rigord Street, Ta’ Xbiex XBX 1120, Malta
Neratziotissis 111,
Marousi 151 24,
Řecko