Rozbor kariérních příležitostí v Betano

Sazejme
4 prosince, 2023
184 Zobrazení
Rozbor kariérních příležitostí v Betano

Značka Betano se intenzivně rozvíjí. Svoje aktivity dnes již rozšiřuje také v mezinárodním měřítku. Jaké kariérní příležitosti nyní nabízí?

Kdo je provozovatelem značky Betano

Nejprve je nutné si objasnit, co vlastně znamená, pokud chce zájemce pracovat pod značkou Betano Česká republika. Samotné Betano je totiž primárně obchodní značkou, za kterou stojí ve skutečnosti společnost Kaizein Gaming. Ta původně pochází z jižní Evropy.

Jedná se o přední řeckou GameTech společnost. Momentálně je dokonce jedním z nejrychleji rostoucích subjektů ve svém segmentu na světě. Již působí na 13 trzích, a to se značkou Betano a také Stoiximan. Rrůznorodý tým tvoří více než 2 200 pracovníků. Ve společnosti Kaizen Gaming se tak střetává více než 40 národností na celkem 3 kontinentech. Jaké možnosti a funkce Betano nabízí? Dočtete se na Betano – možnosti a funkce.

Jaké pracovní pozice momentálně Betano obsazuje

Co se týče pracovního uplatnění, společnost Kaizen Gaming obdržela certifikát Great Place to Work ve všech pobočkách. Ten udílí stejnojmenná mezinárodní organizace, která se zaměřuje na hodnocení pracovního prostředí. Chcete se i vy stát součástí rodiny Betano? Především valná většina pracovních pozic, které potřebuje nyní Kaizen Gaming obsadit, je v domovském Řecku.

Mimo jiné tak momentálně společnost hledá:

  • Junior Customer Service Agent
  • Backend Engineer
  • Agile Delivery Lead
  • Product Owner
  • iOS Software Engineer
  • Technology Manager
  • Front-end Software Engineer
  • Data Engineer (Machine Learning)

Obsadit tak společnost Kaizen Gaming potřebuje poměrně širokou škálu pozic se zaměřením především na technologie, ale i na obchod.

Lze sehnat pracovní uplatnění i v Česku?

V současnosti, tedy v listopadu 2023, nabízí Betano, respektive Kaizen Gaming také možnost pracovního uplatnění v Česku. Prostřednictvím svého oficiálního webu avizuje, že se jedná o pozici v Praze.

Konkrétně je to:

  • Customer Experience Analyst
  • Customer Service Agent
  • Customer Experience Analyst

Díky stále rozrůstajícímu se týmu značka Betano hledá i odborníka, který by převzal a rozšířil CX operace této společnosti také v České republice. Ve společnosti Kaizen Gaming představuje nejlepší zákaznická zkušenost jednu z hlavních priorit. Zároveň se jedná o cíl, k němuž směřují veškeré činnosti značky.

Tým Customer Experience (CX) je tak konkrétně zodpovědný za vyhodnocování vnímání produktů zákazníky. Rovněž má za úkol přinášet relevantní doporučení týmům pro vývoj produktů, které by měly v konečném důsledku vždy splnit nebo překonat očekávání uživatelů.

Na pozici Customer Experience Analyst bude vaším úkolem

  • připravovat a provádět průzkum zákazníků pomocí různých technik (rozhovory se zákazníky, online průzkumy, skupinové diskuse atd.)
  • zapojovat se do aktivní interakce se zákazníky a analyzovat zpětnou vazbu a vytvářet na základě zjištěných dat reporty
  • pracovat jako projektový pracovník při plnění konkrétních úkolů/projektů, které vám byly přiděleny a souvisejí se zkušenostmi zákazníků
  • vyhodnocovat úspěšnost a dlouhodobý dopad realizovaných změn zaváděním a sledováním příslušných kontrolních ukazatelů (CSAT/CES)
  • reprodukovat problémy nahlášené zákazníky, analyzovat, komunikovat a sledovat klíčová zjištění s různými stakeholdery
  • úzce spolupracovat s ostatními odděleními/týmy na efektivním řešení problematických
  • oblastí uváděných zákazníky
  • proaktivně identifikovat oblasti pro zlepšení, aby se zvýšila zákaznická zkušenost a provozní efektivita
  • identifikovat slabá místa ve stávajících interních procesech, produktech a nástrojích a iniciovat řešení a zdokonalení procesů

Co byste měli umět:

  • minimálně 2 roky relevantní odborné praxe
  • výborná znalost českého jazyka a dobrá znalost angličtiny, a to slovem i písmem
  • schopnost zpracovávat, analyzovat a syntetizovat data
  • dovednosti v oblasti projektového řízení
  • vynikající komunikační dovednosti a schopnost ovlivňovat stakeholdery na seniorní úrovni
  • předchozí zkušenosti v oblasti online herního průmyslu výhodou

 

Customer Service Agent

Oddělení služeb zákazníkům je jediným kontaktním místem pro zákazníky, kteří chtějí komunikovat se značkou Betano, potažmo Kaizen Gaming. Jako pracovník tohoto oddělení budete zodpovědní za vyřizování veškeré komunikace a pomoc zákazníkům s veškerými dotazy a problémy, se kterými se mohou setkat, avizuje společnost.

Co je hlavním úkolem pro tuto pracovní pozici:

  • přijímat dotazy, stížnosti a připomínky zákazníků (e-mailem, telefonicky, prostřednictvím chatu)
  • chovat se k zákazníkům s respektem a v rámci zásad společnosti dělat vše, abyste se ujistili, že jsou klienti se službami spokojeni
  • rychle a efektivně odpovídat zákazníkům prostřednictvím e-mailu nebo telefonu
  • interní komunikace s ostatními odděleními, sledování nevyřízených záležitostí souvisejících s požadavky zákazníků
  • vždy být informován o produktech společnosti, promo akcích, zásadách a aktuálních změnách
  • aktualizovat databázi zákazníků
  • spolupracovat s vedoucím týmu/směny a kolegy

Co budete potřebovat jako Customer Service Agent:

  • pokročilé komunikační dovednosti
  • schopnost aktivně naslouchat
  • dobrý písemný projev
  • schopnost proaktivního přístupu
  • dobrá znalost práce s počítačem a MS Office/G Suite
  • předchozí pracovní zkušenosti z pozic v oblasti služeb
  • ochota pracovat na směny
  • plynulá znalost češtiny a dobrá znalost angličtiny pro efektivní komunikaci

Jaké jsou hlavní výhody práce u společnosti Kaizen Gaming

Společnost Kaizen Gaming avizuje řadu benefitů. Patří k nim konkrétně:

  • buddy systém (pro efektivní začleňování nově příchozích zaměstnanců zkušenějším kolegou)
  • 360° zpětná vazba
  • měsíční příspěvek na stravování
  • MultiSport karta
  • neomezený přístup na online kurzovou platformu Udemy a průběžná školení
Autor Sazejme