Recenze zákaznické podpory Betano: Jak si vedou?

Fungující zákaznická podpora je nedílnou součástí každé kvalitní sázkové kanceláře. Jak to vypadá u Betana? Jaké způsoby kontaktu můžete využít?
Které komunikační kanály značka Betano využívá
V první řadě se můžete pokusit svůj problém vyřešit sami. Řadu informací o tom, jak hrát a sázet, jaká jsou pravidla bonusů anebo o tom, jak si nastavit sebeomezující opatření, najdete přímo na webu. Betano je licencovaným českým poskytovatelem a oficiální stránky jsou tak plnohodnotně lokalizovány do češtiny.
K prostudování lze doporučit především sekce Pravidla sázení, dále Obchodní podmínky, potažmo Reklamační řád, ale i Zodpovědné hraní. Odkazy na všechny tyto uváděné materiály naleznete v zápatí oficiálního českého webu Betano. Nenašli jste, co jste hledali? Betano přináší propracovaný systém zákaznické podpory. Na svém webu nabízí hned několik komunikačních kanálů
Konkrétně můžete využít:
- live chat
- telefonickou linku
Pokud nepotřebujete odpověď obratem, můžete coby kontaktní cestu volit i klasický e-mail. Ten je pro všechny služby dostupný pouze jeden, a to podpora@betano.cz. Různé adresy jsou vždy k dispozici pro jednotlivé národní mutace. Na e-mail je poměrně pohodlné se obrátit zejména tehdy, pokud řešíte problémy s ověřováním svého účtu. Umožní vám totiž velmi jednoduše ke zprávě přiložit soubory v příloze.
Můžete tak poslat i své osobní dokumenty. V e-mailech se také dobře udržuje historie komunikace, což ji zpřehledňuje. Touto cestou tak můžete odesílat obsáhlejší dotazy a řešit složitější problémy. Typicky se to týká hlavně situací, kdy máte nějakou námitku přímo proti provozu sázkové kanceláře či kasina.
Pokud svoji zprávu pošlete v nočních hodinách, můžete, pozor, čekat až do poledních hodin následujícího dne. Na odpověď si tak počkáte i půl dne. Komunikovat s podporou můžete česky.
Telefon
Call centrum je dostupné v době od 09:00 do 17:00 hodin, a to na čísle +420 910 920 444. Pokud se nedovoláte, podpora reaguje ze zkušeností téměř obratem, kdy pracovníci volají zpět. Můžete se s nimi navíc domluvit i na zpětném zavolání. V tomto případě zvláště potěší podpora češtiny.
Česká republika je spolu s Bulharskem, Rumunskem a Portugalskem navíc jedinou zemí, která telefonickou podporu má. V Německu jsou zástupci sázkové kanceláře Betano dostupní alespoň na zpětné zavolání.
Live chat
Live chat funguje vždy v době od 10:00 do 23:59 hodin, a to samozřejmě i v průběhu víkendů. Pro přístup do chatu je nutné uvést své jméno a e-mailovou adresu. Pozor, rozumí se tím e-mailová adresa a uživatelské jméno, které jste vyplnili při registraci.
Znamená to, že si jednak údaje musíte pamatovat i pro kontakt s podporou, ale i to, že neregistrovaní hráči tímto způsobem hledat odpovědi na své dotazy nemohou. Podpora vám bude na online chatu odpovídat v angličtině, ale také v češtině. Na chat se můžete obracet s dotazy týkajícími se bonusů, registrace nebo platebních metod.
Zákaznická podpora neodpovídá na otázky, které se netýkají sázek, bonusů, plateb nebo technických problémů. Chcete-li získat odpověď, buďte konkrétní a nezahlcujte podporu dotazy, které s primárním zaměřením sázkové kanceláře nesouvisí.
Jak funguje Betano Help Center
Betano Help Center je jakýmsi průvodcem světem sázení, samotná sázková kancelář ji přirovnává k „hazardní“ Wikipedii. Najdete jej přímo na oficiálním webu na adrese https://betanocz.zendesk.com/hc/cs. Přistoupit do této kategorie můžete také přes úvodní stranu webu, v zápatí najdete odkaz s názvem Help Center.
Jak uvádí Betano, může vám to pomoci předtím, než se pokusíte kontaktovat technickou podporu. Až 80 % problémů při více než 300 000 návštěvách bylo vyřešeno díky informacím v jednotlivých sekcích, dokládá samotný provozovatel. A to už za pouhé 2 minuty.
Pakliže se vám tak nechce čekat na odpověď z klasické podpory, můžete vyzkoušet právě Help Center. Sekce je samozřejmě stejně jako zbytek webu kompletně lokalizována do češtiny. Měli byste se v ní tak poměrně rychle zorientovat.
Celá stránka je přehledně rozdělena do kategorií, a to na:
- transakce
- proces ověření
- nabídky
- můj účet
- kurzové sázení
- Vegas Hry
- další
Pokud jste v konkrétní sekci nebyli s vyhledáváním úspěšní, samozřejmě můžete využít také klasické vyhledávání prostřednictvím klíčových slov (kolonka s lupou v horní části obrazovky).
Ano, firma má samozřejmě i své profily na sociálních sítích. V první řadě je to vlastní stránka na Facebooku, a to oficiálně také v češtině. I tento způsob lze využít, pokud potřebujete odpověď na dotaz. Betano standardně dobře reaguje na soukromé zprávy na Messengeru.
Dalším profilem je ten na Instagramu. Z něj se především dozvíte různé aktuality a novinky, nicméně můžete samozřejmě vyzkoušet i tuto cestu a spojit se tak se zástupci značky. Přestože to na webu dosud nijak uvedeno není, Betano má v češtině také čerstvý účet na Twitteru, a to od června 2023. Jak efektivně využít bonusy a nabídky Betano najdete zde: Betano – Bonusy.
Zhruba rok značka provozuje vlastní Youtube kanál, který je navzdory relativně krátké existenci také poměrně aktivní.
Jak kontaktovat provozovatele
Kromě značky Betano se navíc můžete obrátit i na provozovatele samotného. Za touto sázkovou kanceláří stojí původem řecký operátor Kaizen Gaming. Ta má vlastní webové stránky https://kaizengaming.com/. Na stránce https://kaizengaming.com/contact-us/ najdete jednak kontaktní formulář, ale také e-mailovou adresu info@kaizengaming.com.
Adresa provozovatele:
Kaizen Gaming CZ Limited Level G,
(Office 1/0402),
Quantum House 75,
Abate Rigord Street, Ta’ Xbiex XBX 1120, Malta
Uváděna je také další adresa do domovského Řecka:
Neratziotissis 111,
Marousi 151 24,
Řecko